Back in Blogbusiness

maart 6, 2011 at 16:17 (Life) (, , , )

Het stond echt niet op mijn to-do-lijstje, terug beginnen met dat bloggen. Integendeel zelfs, dankzij facebook en twitter is er instant bevrediging en reactie op zo goed als gelijk welke crap je de wereld instuurt. Eén zinnetje is meteen goed voor 17 ‘likes’ en 5 comments, terwijl dat bloggen zoveel meer moeite kost en een mens al content mag zijn als er 1 iemand de inspanning levert om op de comment-button te klikken.

Maar toen ik deze week de files op mijn tomadde.be-server een beetje aan het opkuisen was, verwijderde ik per ongeluk en met één onomkeerbare klik mijn volledig blogarchief van 2005 tot 2010. Vijf volle jaren weg. Zomaar. En voor het eerst in anderhalf jaar kreeg ik goesting om nog eens te checken wat ik in pakweg april 2006 allemaal uitgepeuterd heb. Wat dus niet meer kan.

Dus bij deze dan maar de cheapass en prutser-vriendelijke wordpress. Met nog een lelijk theme ook zelfs! Maar één ding is zeker : binnen 10 jaar zal ik tenminste nog eens kunnen grasduinen in het verleden.

Plaats een reactie